søndag 29. mars 2009

fanatisk fantastisk !


Jeg må innrømme at jeg er litt glad i topp. Så glad i det, at jeg har sånn cirka hvert eneste topp-blad helt siden 2005(:P) og opptil flere av hvert nummer. Jeg liker det , men jeg syns det har mistet litt av sitt egne preg av å være et "unisex" blad, til å være mer et jenteblad , slik som "hvordan får du han på kroken" og lignende. Jeg syns det burde vært mer unisex saker , og MINDRE om disney channel folk! På et år har 90% av forsidene vært av disneystjerner som Miley cyrus, jonas brothers og alle de andre. Og når jeg er 13 og lei av de, kan jeg bare tenke meg hvor lei alle de andre som er eldre enn meg må være av dem? Disney channel er barnetv.

2 kommentarer:

  1. det er så digt blad (h' <3
    jeg er enig,, jeg så lei av disney channel as !

    SvarSlett
  2. Sier meg enig der men syntes og at de har blitt flinkere når det gjelder mote. Kanskje de har innsett at 13åringer også vil være trendy :)

    SvarSlett