søndag 15. mars 2009

Om jenter og gutter.

Mange av vennene mine klager på at jeg er alt for mye med gutter. Men vet noen av dere hvorfor? Jeg liker bedre å være med gutter, fordi med gutter er det ikke så sykt mye drama! Med jenter er det alltid baksnakking og intriger, og jeg blir så lei av alt det. Gutter er mer avslappet, og heller impulsive, og hvis noen bryter en avtale, er det ikke verdens undergang. Det er jo sinnsykt synd, fordi jeg kan virkelig ikke være med gutter, fordi det eneste jeg får slengt i trynet er "ja, bare gå og flørt litt mer, du" eller "Hei, Agnete kommer bare for å flørte litt med dere" , når jeg har snakket med guttene, og de tar det jo ikke som flørting, i det hele tatt! Jeg syns synd på dere som tar det som det, fordi det er dere som kommer til å slite, når dere skjønner hvor dumme dere har vært. Dere rakker ned på meg, og lar meg ikke være med dem jeg vil. Det hadde lønt seg å tenke litt før man sier sånt, for jeg har faktisk også følelser ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar