fredag 20. mars 2009

Inspiro!

My room is ... A working progress. Siden jeg har skråvegg på den ene veggen har jeg begrenset med plass å "leke meg" på , men jeg utnytter plassen best mulig ved å tapetsere all mulig annen veggplass med plakater og utklipp. Alt inspirerer meg , og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme ^^ Mitt favoritt-"utklippsblad" er det amerikanske bladet allure , kommer ut hver måned, koster 75 kr, men er verdt det ; det er digg ! (L) Og forresten må jeg også rydde rommet i morgen. En eller annen gang mellom et føkka seminar og når helenehomsen kommer :D jaja, kanskje søndag. Hvis jeg har tid. <3




Jeg hører på ; Metro Station - Shake it

(okei, etter all musikken jeg har sagt høres det vel kanskje ut som jeg bare hører på rock , men det gjør jeg altså ikke . musikk blogges sikkert om en annen gang ^^)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar