onsdag 1. april 2009

Hva er jeg her for ?

Nei , jeg skal ikke involvere meg i noe filosofisk kødd , men jeg snakker om bloggen min, og hvorfor jeg blogger. Det er vel en ganske stor del for at jeg skal se tilbake på det om noen år , og en del fordi jeg vil at folk skal vite om meg og det jeg driver med , og at dere får vite sannheten, og ingenting annet. Det jeg ikke er her for, er for å bli fortalt at jeg er pen, deilig osv. jeg får nok av det andre steder, og her vil jeg bli likt og akseptert for den jeg er, og min stil, og ikke av feil grunner. Så, om du er dude på 16 eller 60 og tenker koffert på meg , hold kjeft eller stikk av. Ellers er jeg veldig glad for at dere andre gidder å lese bloggen min , det betyr mye for meg :)

2 kommentarer:

  1. Jeg leser den hver dag assa :**
    Dritbra ass jenta mii! <333
    Savner deg såååå mye !
    Løøv Ya Beib! :**

    SvarSlett
  2. Tnååw, puus ! Elsker deg og ;*** <333333

    SvarSlett