lørdag 4. april 2009

Saturday. Home alone = Lonely.

I dag våknet jeg opp hos Fride, vi så på paradise hotel på nett-tv (jeg vet at det er rent trash-tv, men det er moro!) og så møtte vi Thea og Sara, og dro ned til dælenenga. Vi var med noen vi kjente, og noen vi ikke kjente , men til slutt dro vi litt til Sara , så til Mcdonalds, til slutt til meg. Nå er jeg helt hjemme alene , ingen andre i huset er egentlig litt deilig, jeg kan jo skrike og bråke så mye jeg bare orker, men ensomheten kommer snart krypende opp ryggen på meg , så snart skal Fride komme og overnatte her, chips og brus er innkjøpt , så hvis du ikke er på påskeferie er du invitert hit i kveld!
bilde ; meg. Jeg fant igjen høretelefonene mine til mobilen. Nå er jeg lykkelig og hører på radio. Jeg har savnet dem. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar