torsdag 23. april 2009

onsdag og torsdag :)

jeg har glemt å skrive hva jeg gjorde i det siste ! så nå kommer det . ^^

onsdag : skolen . vi har litteraturuke på skolen , og så hadde vi litteraturquiz . vår klasse tapte ganske så stort :) men haha , vi har hvertfall liv , som ikke gidder å pugge brødrene løvehjerte hele dagen ^^ og jeg , sina og ida ble valgt, hvem velger tre blondiner til å svare om litteratur ? ;p

torsdag : spøkelsesgang ! tradisjon i litteraturuka , og alltid 7.klasse som lager :D den ble fairly bra , jeg , sina , agnes og ole kristian bare satt og kødda nederst i gangen . etter spøkelsesgangen var vi ute resten av dagen , på remataket , så dere får ha meg unnskyld hvis jeg ikke ser så voldsomt fresh ut når jeg har løpt rundt i nesten tre timer. nå ; paradise hotel på nett :)


TEE ; (my daddys) Levi's
JEANS / TIGHTS ; Bik Bok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar